perjantai 4. syyskuuta 2009

Morning

En sano hyvää huomenta,
koska olo ei ole kovin mahtava tällä hetkellä.
Niskat jumittaa, selkä on edelleen kipeä ja ottaa mucho päähän.
Siis päähän ottaa kuvainnollisesti.
Ei sitä oo kiva huomata, että tilillä on 50centtiä rahaa, kun kuvitteli
että pääsis maksamaan vuokran ja ostamaan ruokaa ym.
Huoh...
Ei muuta kun odottamaan ensi viikkoon.

Ilma mua ei masenna vaikka varmasti monille muille se tekee juuri sen.
Mä rakastan syksyä!
Pimeetä ja märkää. Ei siitepölyä ja ihanan viileetä kesän jälkeen.
Nyt ulkona on harmaata, siellä on jo satanu ja varmasti sataa kohta uudestaan.
Ehkä mä olisin eri mieltä jos mun pitäis lähtee käppäilemään johonkin kauas pihatöihin :D

Ferro ei pidä syksystä. Tai siis märästä.
Syksyn lehdistä yhdistettynä tuuleen se pitää.

Niitä on kiva yrittää ottaa kiinni sen mielestä.

Ja vaikka Nessi on sisäkissa sekin päätti hakeutua varmuuden vuoksi sateelta suojaan
ja muutenkin aika hyvään piilopaikkaan ;)


Nyt vois mennä syömään aamupuuron ja jatkamaan
Nora Robertsin fantasiatrilogian viimestä kirjaa, Hiljaisuuden laakso. Onhan tuo sarja tullu jo kertaalleen luettua, mutta se vaan sopii niin tähän mun syskyn mielentilaan. Ja kun uusia kirjoja ei ole tullu hankittua ;p

Bis später :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti